Seminaro dalyviai sužinojo:
- Kokie autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų elgsenos ir bendravimo ypatumai bei jų įtaka gebėjimui dalyvauti ugdymo veiklose?
- Kas t.y. taikomosios elgesio analizės metodai ir kaip juos panaudoti mokant raidos sutrikimų turinčius vaikus plaukimo pradmenų?
- Kokie pagrindiniai skęstančiųjų gelbėjimo ir pirmosios pagalbos teikimo metodai?
Seminaro dalyviai praktiškai išbandė:
- Pagalbos autizmo sutrikimą turintiems vaikams priemones mokant juos plaukti.
- Atliko praktines užsiėmimo planavimo ir vaikų paruošimo užsiėmimams užduotis.
- Efektyvias skęstančiųjų gelbėjimo baseine, atvirame vandens telkinyje ir pagalbos teikimo metodikas.
Seminare dalyvavo:
plaukimo treneriai, kūno kultūros mokytojai, fizinio rengimo, reabilitacijos specialistai, vaikų neformaliojo švietimo organizatoriai, plaukimo paslaugų teikėjai, baseinų atstovai, dirbantys su raidos sutrikimų turinčiais vaikais.
Seminaro lektoriai:
- Giedrė Skaisgirytė Kairė, Taikomosios elgesio analizės programų vadovė, VšĮ ISADD Lietuva
- Arūnas Vainora, Sertifikuotas Nardymo instruktorių profesinės asociacijos (PADI) instruktorius, Nardymo klubas „Oktopusas“
- Ilona Totoraitė, VšĮ „Švietimo pagalbos projektai“ direktorė
Projektas bendrai finansuotas valstybės Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir Švietimo mainų paramos fondas.