Autizmo ir kitų raidos sutrikimų turinčių vaikų mokymas plaukti: iššūkiai ir galimybės

Seminaro dalyviai sužinojo:

  • Kokie autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų elgsenos ir bendravimo ypatumai bei jų įtaka gebėjimui dalyvauti ugdymo veiklose?
  • Kas t.y. taikomosios elgesio analizės metodai ir kaip juos panaudoti  mokant raidos sutrikimų turinčius vaikus plaukimo pradmenų?
  • Kokie pagrindiniai skęstančiųjų gelbėjimo ir pirmosios pagalbos teikimo metodai?

Seminaro dalyviai praktiškai išbandė:

  • Pagalbos autizmo sutrikimą turintiems vaikams priemones mokant juos plaukti.
  • Atliko praktines užsiėmimo planavimo ir vaikų paruošimo užsiėmimams užduotis.
  • Efektyvias skęstančiųjų gelbėjimo baseine, atvirame vandens telkinyje ir pagalbos teikimo metodikas.

Seminare dalyvavo:

plaukimo treneriai, kūno kultūros mokytojai, fizinio rengimo, reabilitacijos specialistai, vaikų neformaliojo švietimo organizatoriai, plaukimo paslaugų teikėjai, baseinų atstovai, dirbantys su raidos sutrikimų turinčiais vaikais.

Seminaro lektoriai:

  • Giedrė Skaisgirytė Kairė, Taikomosios elgesio analizės programų vadovė, VšĮ ISADD Lietuva
  • Arūnas Vainora, Sertifikuotas Nardymo instruktorių profesinės asociacijos (PADI) instruktorius, Nardymo klubas „Oktopusas“
  • Ilona Totoraitė, VšĮ „Švietimo pagalbos projektai“ direktorė

Projektas bendrai finansuotas valstybės Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir Švietimo mainų paramos fondas.

  • Data: 2020.09.30 - 2020.09.30

Organizatoriai

Švietimo pagalbos projektai, VšĮ

Socialiniai tinklai: